Questions? Feedback? powered by Olark live chat software
Nie jesteś zalogowany     | Logowanie    | Rejestracja
Twój koszyk
Liczba produktów: 0, wartość: 0 PLN
Obsługa klienta
Biskupiec    ul. Warszawska 1
Pn - Pt    8-18
Sobota     8-17
Niedziela 9-14

Tel.: 89 715 27 66, 501 506 737
Fax: 896707009
24 h 504 464 484
E-mail: biuro@ekwiatki.pl
Wasz ślub - od czego zacząć
Polecamy
Opinie klientów

Kwiaty dostarczone w ulubionym kolorze przez miłego kuriera

Dołącz do kwiatów
Excellence maxi
Excellence maxi

119,00 PLN




Najczęściej zadawane pytania

Gdzie można wysłać kwiaty?

Kwiaty i prezenty dostarczamy na terenie Polski nawet w ciągu 3 godzin od momentu złożenia zamówienia. Zawsze dbamy o zadowolenie naszych klientów.

Czy podana cena obejmuje również dostawę?

Podana cena bukietu jest ostatecznym kosztem i zawiera usługę doręczenia bukietu do odbiorcy.

Terminy doręczeń

Kwiaciarnia Pełna Marzeń gwarantuje doręczenie kwiatów w 3 godziny. Możliwe jest również doręczenie kwiatów tego samego dnia jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone do godziny 17:00 (poniedziałek- piątek). Zamówienia na sobotę i niedzielę przyjmowane są do godziny 17:00 w sobotę i tylko ten termin gwarantuje Państwu doręczenie przesyłki w określonym wcześniej czasie. Zamówienia na kwiaty realizowane są od 9:00 do 20:00 w dni powszednie i od 10:00 do 19:00 w soboty i niedziele. Kwiaciarnia Pełna Marzeń nie realizuje zamówień w święta państwowe. Kwiaty z prezentami doręczane są w 48 godzin (w dni robocze). Prezenty są wysyłane w 24 godziny i czas dostawy zależy od firmy kurierskiej. Godzina doręczenia oznacza orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki. W praktyce zamówienia realizowane są już w 2 godziny.

Z jakim wyprzedzeniem należy złożyć zlecenie?

Na terenie Biskupca najwcześniej realizujemy dostawę kwiatów w ciągu 2 godzin, dlatego zlecenie może być zrealizowane nawet tego samego dnia.

Co się dzieje z danymi, które podaję?

Kwiaciarnia Pełna Marzeń przywiązuje dużą wagę do bezpieczeństwa informacji, które podajesz. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.

Czy odbiorca może się dowiedzieć od kogo są kwiaty?

Odbiorca dowie się od kogo są kwiaty tylko wtedy jeżeli podpiszesz się na "Bileciku". Żadne informacje o nadawcy nie są przekazywane odbiorcom przesyłek kwiatowych.

Wielkości i wersje bukietów

Zdjęcie bukietu zamieszczone na stronie przedstawia wersję średnią.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Najlepszą formą składania zamówień jest Internet, jeśli jednak nie mają Państwo takiej możliwości proszę zgłosić zamówienie telefonicznie. Zamówienia dokonywane telefonicznie, faxem lub osobiście w kwiaciarni są wiążące.

Czy muszę się rejestrować przy składaniu zamówienia?

Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa. Mimo tego bardzo zachęcamy do rejestracji, bo niesie ona za sobą szereg korzyści.

Jeżeli kurier nie zastanie adresata?

Jeżeli w wyznaczonym przez Państwa czasie dostarczenia przesyłki kwiatowej, Odbiorcy nie będzie pod wskazanym adresem kurier pozostawi wiadomość, w której zawarta będzie informacja o przesyłce, adresie kwiaciarni realizującej zamówienie. Jeżeli w terminie 2 dni Odbiorca nie skontaktuje się z kwiaciarnią, przesyłka zostanie anulowana. W przypadku, gdy Nadawca przesyłki będzie chciał przesłać bukiet ponownie musi powtórnie złożyć i w pełni opłacić zamówienie.

Czy do kwiatów mogę dołączyć bilecik?

Tekst można dołączyć wpisując go w polu BILECIK podczas składania zamówienia. Tekst napisany na specjalnej karteczce zostanie dołączony do kompozycji kwiatowej.

Jak mogę wysłać dowolną ilość róż?

Dowolną ilość róż można wysłać przy pomocy KREATORA BUKIETU. Istnieje możliwość definiowania ilości, długości, ułożenia oraz kolorystyki róż.

Czy są może dodatki do kwiatów?

Tak, dodatki dostępne są w koszyku. Można je dodać do zamówienia po dodaniu dowolnego produktu i przejścia do koszyka. Dodatki są dostarczane wyłącznie z kwiatami.

Jak można zapłacić za przesyłkę kwiatową?

Płatności można dokonać kartą kredytową, przelewem elektronicznym za pomocą operatora PlatnosciPL, przelewem bankowym na konto oraz przekazem pocztowym na adres firmy ( w dwóch ostatnich przypadkach zamówienie jest jednak realizowane po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie, aby przyspieszyć jego weryfikację należy wysłać do nas potwierdzenie dokonania wpłaty na numer faksu 89 670 70 09) przekazem pocztowym na adres firmy. Więcej informacji w znajdziesz w sekcji „ Jak zamawiać- akceptowane formy płatności”.

Czy uzyskam zniżki przy regularnym i częstym korzystaniu z Waszej usługi?

Dla wszystkich, którzy często korzystają z naszej oferty, przewidzieliśmy specjalny program lojalnościowy. Pozwala on na gromadzenie punktów, które umożliwiają otrzymanie zniżki na doręczenie kwiatów i wymianę odpowiedniej ilości punktów na nagrody i piękne bukiety.